és bankolás
30+ sikeres FinTech projekttel a hátunk mögött Európa legtapasztaltabb FinTech UX csapata vagyunk. Egyaránt foglalkozunk mobil és internet bankolással a belső rendszerek áttervezésén keresztül értékesítés-támogatási chatbotok és hangvezérelt interface-k tervezéséig.
A Simple by OTP Magyarország legnépszerűbb mobil alkalmazása a készpénzmentes fizetések támogatására közel 1 millió letöltéssel és több, mint 1 millió tranzakcióval. FinTech fókuszú UX cég lévén különösen büszkék vagyunk arra, hogy az alkalmazást az Appstoreban 4,8-ra, a Google Play-en 4,5 re értékelték a felhasználók. Az alkalmazás 2017-ben elnyerte a legfelhasználóbarátabb pénzügyi alkalmazás díját is.
Az értékesítési fókuszú bankoknak egy teljeskörű, új generációs mobilbanki megoldást készítettünk. Az észrevétlen felhasználói élményt végigvittük a nyitóképernyőn a keresztértékesítést támogató felhasználói központú felületeken, a banki szolgáltatásokon és a push értesítéseken keresztül. Megoldásunkat számos kereskedelmi bank használja.
Az OTP bank vállalati csoportjának segítettünk agilis megközelítésben az online számlanyitási folyamatuk megtervezésében. Folyamatosan finomítottuk a drótvázakat a heti rendszerességű felhasználói tesztek és az üzleti konzultációk alapján. A drótváztervezési szakasz lezárultával a terméknek friss designt adtunk. A UX terveket szemkamerás vizsgálattal is validáltuk.
Az OTP bank részére egy komplex vállalati pénzügyi monitoring és könyvelői rendszert terveztünk. Az eBiz vállalati plaftorm a felhasználóknak lehetővé teszi, hogy áttekintsék vállalatuk pénzügyi helyzetét, jobban tudják cashflowjukat tervezni, jobb döntéseket hozzanak és könyvelésük felgyorsuljon.
Nincsen üzlet konverzió nélkül. Az évek során megtanultuk, hogy miképp kell valamit online értékesíteni kezdve az autóktól a lakásokig. A UX siker titka, hogy úgy kell szolgálni a felhasználók igényeit, hogy az üzleti célokról sem feledkezünk meg eközben.
A Telenor először 2011-ben bízott meg minket UX munkával miután egy részletes tanulmányt publikáltunk arról, hogy miképp kell konverzió fókuszú webshopokat tervezni. A mobiltelefonokat értékesítő oldal áttervezését kaptuk meg feladatul. A rendkívül rövid határidő ellenére (3-4 nap), olyan jó minőségben tervezetük át a folyamatot, hogy a Telenor állandó ügyfelünkké vált. Ezt követően hamarosan felkértek minket, hogy termékkeresőjüket és a teljes értékesítési folyamatot is átgondoljuk UX-es szempontból.