Naplós kutatás

Analyse and concept

Back to services

A felhasználók  egy napló segítségével meghatározott ideig nyomon követik tevékenységeiket, gondolataikat és érzéseiket arról, hogy miképp használnak egy terméket, szoftvert, weboldalt vagy egy alkalmazást.

A naplós kutatás fő előnye, hogy információt szerzünk a felhasználók tapasztalatairól, szokásairól egy adott időszakban. A teszteléssel ellentétben ismeretet gyűjtünk olyan helyzetekről is, amelyekre nem gondoltunk volna, illetve jobban megértjük a rendszeres és hosszútávú használat során felmerülő problémákat, így ezekre megoldást is tudunk adni.

A felhasználók egy napló segítségével meghatározott ideig nyomon követik tevékenységeiket, gondolataikat és érzéseiket arról, hogy miképp használnak egy terméket, szoftvert, weboldalt vagy egy alkalmazást.

A naplós kutatás fő előnye, hogy információt szerzünk a felhasználók tapasztalatairól, szokásairól egy adott időszakban. A teszteléssel ellentétben ismeretet gyűjtünk olyan helyzetekről is, amelyekre nem gondoltunk volna, illetve jobban megértjük a rendszeres és hosszútávú használat során felmerülő problémákat, így ezekre megoldást is tudunk adni.

  • Ügyféloldali részvétel:Kutatáshoz résztvevők biztosítása
  • Leszállítandók:Kiértékelés prezentáció vagy strukturált problémalista formájában