Keresőoptimalizálás (SEO)

04

Development

Vissza a szolgáltatásokhoz

A keresőoptimalizálás (SEO) használatának lényege

A keresőoptimalizálás (SEO) során arra törekszünk az Ergomániánál, hogy növeljük ügyfeleink oldala forgalmának minőségét. Másként megfogalmazva, nem az a célunk, hogy mindenki ellátogasson az adott weboldalra, hanem elsődlegesen a célközönség tegye meg.

Olyan látogatókat vonzunk be, akiket valóban érdekelnek az ügyfeleink által kínált termékek, szolgáltatások, lehetőségek.

A keresőoptimalizálás révén növeljük a releváns forgalom mennyiségét. Ha a megfelelő emberek kattintanak a keresőmotor eredményoldalain (SERP) az ügyfeleink weboldalára vezető linkre, akkor nőni fog az (organikus) lead forgalom.

A keresőoptimalizálás egyik legfőbb mérőszáma az organikus eredmények növekedése. Szerves, azaz organikus minden olyan forgalom, amelyért nem kell fizetnie hirdetési pénzt.

 

A keresőoptimalizálás (SEO) létrehozása az Ergomániánál

A keresőoptimalizálást egyaránt végezhetjük készülő vagy már működő weboldal esetében. Amennyiben már meglévő oldalt alakítunk át javasolt egy SEO audit alapján felmérni a jelenlegi helyzetet.
A SEO audit által és a korábbi weboldallal elérni kívánt célok alapján építhető fel a keresőoptimalizálási stratégia. Amennyiben új oldalt alakítunk ki, akkor is kritikus az alapelvek, módszerek és a tartalomépítési stratégia meghatározása.

A Google, és a többi keresőmotor (Bing, DuckDuckGo, stb.) „crawler”-nek nevezett robotokat használ, amely végigjárja a weboldalakat és információkat gyűjt az interneten található összes tartalomról.

A crawlerek által összegyűjtött adatok visszakerülnek a keresőbe, hogy indexet készítsenek belőlük. Ezt az indexet ezután algoritmusok sokasága dolgozza fel, hogy az összes adatot össze tudják hangolni a lekérdezésekkel.

A keresőmotor algoritmusában nagyon sok tényező szerepel – és a SEO során az Ergománia szakemberei elsősorban ezeket a tényezőket veszik figyelembe, mint például az alt tagek és meta leírások használata, a megfelelő kulcsszó sűrűség és pozícionálás, az optimális szöveghossz és szövegtagolás, stb.

 

A keresőoptimalizálás (SEO) használatának főbb módszerei

Az Ergomániánál a keresőoptimalizálás (SEO) elsődlegesen olyan online szoftverek segítségével történik, mint a Google Analytics vagy a Search Console. A keresőoptimalizálás során SEO szempontok alapján elemezzük a meglévő weboldalt vagy alakítunk ki stratégiát készülő weboldalhoz.

A SEO esetében a szabályok gyakorta változnak, ahogy a Google és nyomában a többi keresőmotort fejlesztő cég változtat az algoritmusain. Az Ergománia szakemberei ezért folyamatosan képezik magukat és minden keresőoptimalizálást és elemzést az aktuális trendeknek megfelelően végzünk.

Az elemzés és stratégiakészítés során megtudjuk, hogy hol és miként lehet optimalizálni a tartalmakat, illetve milyen tartalmakra volna szükség, és javaslatokat fogalmazunk meg a javításra.

 

Mit nyernek az ügyfeleink a keresőoptimalizálás (SEO) használatával?

A keresőoptimalizálás (SEO) lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy plusz reklámköltés nélkül is a lehető legjobb helyezéseket érje el a weboldaluk a keresési eredmények között.

Külön előnye, hogy viszonylag egyszerűen megvalósítható, amennyiben tudatosan, szakértők által összeállított SEO stratégiát követve kerülnek kialakításra a tartalmak, továbbá a tartalmak megosztása, linkelése, és időszakonkénti frissítése, a keresőmotorok algoritmusainak változása szerint.

Megfelelő SEO révén az ügyfeleink weboldalát hozza ki az organikus találatok élén minden fontos kulcsszóra, kifejezésre, így növelve a releváns látogatások számát, ami elősegíti az eladások vagy üzletkötések (vagy a weboldal más céljai) volumenének növekedését.

 

Mi az ügyfeleink szerepe a keresőoptimalizálás (SEO) során?

Ügyfeleinkre három szempontból is számítunk a keresőoptimalizálás (SEO) során:

  1. Hozzáférés a Google Analyticshez és a Search Console-hoz
  2. Üzleti célok megosztása
  3. Preferált kulcsszavak összegyűjtése

 

A sikeres keresőoptimalizálás (SEO) eredménye

A keresőoptimalizálás végeredménye egy részletes dokumentum, amely tartalmazza az on-site és az off-site SEO beállításokkal és feladatokkal kapcsolatos ajánlásainkat.

  • Információ az ügyféltől: Hozzáférés a Google Analyticshez és a Search Console-hoz
  • Ügyféloldali részvétel: Aktív kommunikáció és együttműködés a kutatásban
  • Leszállítandók: Részletes dokumentum, amely tartalmazza az on-site és az off-site SEO beállításokkal és feladatokkal kapcsolatos ajánlásainkat