Fejlesztés támogatás

04

Develop

Vissza a szolgáltatásokhoz

A fejlesztés támogatás használatának lényege

A UX-UI fejlesztés támogatás lényege, hogy gördülékenyen haladjon a folyamat és tudatos, szakértői tanácsokat kapjon a fejlesztési csapat, ne pedig ötletszerűen, megérzés alapon kapkodjanak az emberek, ha kiderül, hogy át kell alakítani a projektet vagy át kell tervezni a terméket.

A fejlesztés támogatás célja tehát a fejlesztési folyamat eredményes zárása, a sikeres termékfejlesztés a UX-UI tervezők szakértő tanácsadása által.

 

A Fejlesztés támogatás az Ergomániánál

Az Ergomániánál a fejlesztés támogatás célorientált és megoldásközpontú támogatói tevékenység. A tervezés során szoros együttműködésben szeretünk dolgozni a fejlesztési csapattal.

Azonban egyes részletek csak a kivitelezés során tudnak pontosításra kerülni, vagy üzleti, esetleg kivitelezési nehézségek miatt módosításra szorulnak. Ilyenkor szükséges, hogy a tervezésre szakosodott UX és UI csapat hozzon döntéseket, és azok ne ad hoc kerüljenek eldöntésre.

A fejlesztés támogatás során az Ergománia product designerei képesek a fejlesztés során felmerülő hiányosságok listázására és megoldási javaslatok készítésére, így akár fejlesztés közben, akár egy következő körben lehetőség nyílik szakmai alapokon optimalizálni a terméket, vagy úgy megvalósítani, hogy az megfeleljen a projektben foglalt vállalásoknak. Ennek a munkafázisnak a része az is, hogy az elkészült terméket összevetjük a tervekkel és azonosítjuk a kivitelezési hiányosságokat, hibákat (pl. design szétcsúszása, funkciók nem megfelelő működése stb.)

 

A fejlesztés támogatás főbb módszerei

Az Ergománia UX-UI csapata, product designer szakemberei a tervek elkészítése során dokumentációt írnak a fejlesztéshez, vagy design systemet készítenek. Ez a legfontosabb alap a support kiépítéséhez.

Előfordul olyan is, hogy a tervezési fázisban a fejlesztők is részt vesznek – ekkor mélyebb a megértés, képernyőképek és dokumentáció egyaránt készül. Agilis fejlesztésben ez könnyebb súllyal esik a latba, mint a vízesés rendszerűnél.

Ilyenkor agilisen, sprintről sprintre támogatjuk vagy az egész projekten átívelő módon. Mivel sok tervezés még mindig inkább a vízesés modellt követi, ott ahhoz igazodik a supportunk, például jobban kidolgozzuk azt, amit szükséges.

Fejlesztésnél átadásra/átbeszélésre kerülnek a támogatói dokumentációk, és ilyenkor fontos a visszajelzés, de jönnek kérdések, kérések. Ezeket megfelelő módon kezeljük, és végig konzisztenciára törekszünk.

Tesztelés támogatást is nyújtunk. A tesztelés során felfedezésre kerülő problémákkal jellemzően mi fordulunk a fejlesztőkhöz. Mivel az Ergománia elsősorban UX tesztelést végez, így az általunk nyújtott tesztelés támogatás a használhatóságot célozza.

 

Mit nyernek az ügyfeleink a fejlesztés támogatás révén?

Az Ergománia szakértői biztosította fejlesztés támogatás által az ügyfeleink termékfejlesztése nagyobb eséllyel lesz sikeres, hiszen akár a UX-UI szakembereink adnak releváns tanácsot, akár a product designer szakembereink termék tervezési javaslatokat, az általunk nyújtott támogatás mindig valós piaci tapasztalatokon nyugszanak.

Közös célunk ügyfeleink sikere, ezért az Ergománia által nyújtott fejlesztés támogatás teljes mértékben megfelel az aktuális, tényleges haszonnal járó UX-UI trendeknek.

 

Mi az ügyfeleink szerepe a fejlesztés támogatás során?

Ügyfeleinknek a fejlesztés támogatáshoz mindössze biztosítaniuk kell a hozzáféréseket, továbbá szükséges, hogy a javításokat is lekövessék.

Minden másról az Ergománia szakemberei gondoskodnak.

 

A sikeres fejlesztés támogatás eredménye

A fejlesztés támogatás végeredménye egy komplex tanácsadói anyag, amely a hiányosságok listáját tartalmazza, ha szükséges, a kidolgozott megoldási javaslatokkal együtt.

  • Ügyféloldali részvétel: Hozzáférések biztosítása, javítások lekövetése
  • Leszállítandók: Hiányosságok listázása kidolgozott megoldási javaslatokkal, ha szükséges