fbpx

Joautok.hu

A Joautok.hu egy ellenőrzött használt autó hirdetési platform, amely elnyerte a 2017-es legjobb weboldal címet. Megterveztük és teszteltük az összes felületet mobilon és desktopon egyaránt.

The case

A használtautó vásárlás hosszú és göröngyös út, számos nehezítő tényezővel a potenciális vevő számára. Ezeknek a nehézségeknek nagy része abból fakad, hogy a vevő nem rendelkezik elég információval a járműről vagy az eladóról.

Services

  • UX koncepció
  • Drótvázak
  • Tesztelés

team

  • Balázs-Tárkány Kovács – UX Designer

Az ügyfél célja egy olyan használt autó hirdetési portál létrehozása volt, amely csak ellenőrzött és dokumentált járműveket, illetve eladókkal hirdet. A használtautó vásárlás során fellépő nehézségeknek nagy része abból fakad, hogy a vevő nem rendelkezik elég információval az eladóval vagy a felajánlott járművel kapcsolatban. Ez sok bizonytalanságot eredményez a keresés során, valamint további erőfeszítést jelent a kiválasztási folyamat során és csalódást vagy akár pénzügyi veszteségeket is okozhat az üzlet lezárta után.

A joautok.hu drótvázai

A user journey problémáinak meghatározása mindig segít olyan folyamatok, funkciók és felületek létrehozásában, amelyek segítik a felhasználót egy adott probléma megoldásában vagy elkerülésében. Az ügyfél egy portált tervezett, ahol az eladók központi minősítési eljáráson mennek keresztül, és a járművek előtörténetét feltöltött dokumentumokkal és igazolásokkal erősítik meg. A jól definiált egyedi terméktulajdonságok UX-koncepciójának kidolgozása mellett feladatunk volt olyan korszerű megoldások kidolgozása is, amelyek megkönnyítik és sikeresebbé teszik az autóvásárlást, és kiváló felhasználói élményt nyújtanak mind a keresés, mind a kiválasztás, mind a vásárlási folyamat során.

Nyitóoldal

Az UX tervezési szakaszt alapos üzleti tervezés előzte meg, amely magában foglalta mind a kereslet, mind a kínálat felőli kutatást. Ezután elkezdtük az UX koncepció kidolgozását az így létrehozott perszónák, felhasználói utak és szolgáltatáslista alapján. A koncepciófejlesztés következő szakasza az alapvető oldalak drótvázának rajzolása és a működést leíró felhasználói folyamatok megtervezése volt.

Termékoldal

Kattintható prototípust készítettünk a drótvázakból az első felhasználói tesztekre. A tesztek alapján finomítottunk a drótvázakon és folytattuk a többi oldal tervezését. Mielőtt elkezdtük volna a fejlesztési szakaszt, elkészítettünk egy csomagot az üzleti prioritások alapján. A csomag tervezése és elkészítése után puklikálva is lett az első verziója a portálnak.

Fintech
és bankolás
Esettanulmányok

30+ sikeres FinTech projekttel a hátunk mögött Európa legtapasztaltabb FinTech UX csapata vagyunk. Egyaránt foglalkozunk mobil és internet bankolással a belső rendszerek áttervezésén keresztül értékesítés-támogatási chatbotok és hangvezérelt interface-k tervezéséig.

SIMPLE BY OTP

A Simple by OTP Magyarország legnépszerűbb mobil alkalmazása a készpénzmentes fizetések támogatására közel 650 000 letöltéssel és több, mint 1 millió tranzakcióval. FinTech fókuszú UX cég lévén különösen büszkék vagyunk arra, hogy az alkalmazást az Appstoreban 4,8-ra, a Google Play-en 4,5 re értékelték a felhasználók. Az alkalmazás 2017-ben elnyerte a legfelhasználóbarátabb pénzügyi alkalmazás díját is.

WHITE LABEL BANKI APP MOBILRA ÉS TABLETRE

Az értékesítési fókuszú bankoknak egy teljeskörű, új generációs mobilbanki megoldást készítettünk. Az észrevétlen felhasználói élményt végigvittük a nyitóképernyőn a keresztértékesítést támogató felhasználói központú felületeken, a banki szolgáltatásokon és a push értesítéseken keresztül. Megoldásunkat számos kereskedelmi bank használja.

Lépj velünk kapcsolatba!

Alkossunk együtt felejthetetlen dolgokat!

Kedves Ergo,

A nevem
.
Az email címem
.

Üzenetem:

24 órán belül válaszolunk

Gellérthegy u. 21.
1016 Budapest

Látogatóknak