fbpx

TELENOR KONVERZIÓ OPTIMALIZÁLÁS

Folyamatos UX támogatás az ügyfél-elégedettség és az értékesítési számok növelése érdekében

The case

Teljes körű áttervezés, amelynek a központjában a tesztelés, elemzés, alkalmazások és önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületek áttervezése állt. Munkánk eredményeképp a telenor.hu értékesítési számai jelentősen megnövekedtek, ami megteremtette hosszútávú együttműködésünk alapjait.

Services

  • Koncepció design
  • Szolgáltatás tervezés
  • Storyboarding
  • Drótvázazás
  • Clicktale elemzés
  • Tesztelés
  • Perszónák
  • Folyamatábrák
  • Concept design

team

  • dr. Rung András – UX vezető
  • Maria Amidi Nouri – UX tervező
  • Tövisi Dániel – UX designer és kutató
  • dr. Herendy Csilla – UX kutató
  • Vállaji Gábor – UI designer
  • Kalászi Benjamin – Képregény rajzoló

 

A Telenor munkatársai első munkánkra 2011-ben kértek fel minket közvetlenül azután, hogy megjelentettünk egy átfogó írást a konverzió-központú webshoptervezésről. A telefonokat megjelenítő termékoldalt kellett átterveznünk. Az átgondolt tervezést igénylő munkára mindösszesen 3-4 napot kaptunk. A rendkívül szűk határidő ellenére sikerült úgy átalakítanunk az oldalt, hogy innentől kezdve a Telenor állandó ügyfelünkké vált és hamarosan megbízott minket a termékkereső oldalak véleményezésével és a vásárlási folyamatok áttervezésével is.

Product page at 2011
Termékoldal 2011-ben

A Telenorral való együttműködésünk 2013-ban lépett egy magasabb szintre, amikor ismét átterveztük a termékoldalt és a vásárlási folyamatot. A munkát alapos best practice kutatás és a teljes weboldal hőtérképes (clicktale.com) elemezése előzte meg. A tervezés során számos variációt készítettünk, aminek eredményeképp a Telenor online értékesítései érezhető mértékben növekedtek meg. A tervezési folyamatot kutatási adatokon alapuló perszónák használatával is támogattuk.

Szintén 2013-ban átterveztük a Telenorral együtt weboldaluk menüstruktúráját a kártyarendezgetés (card sorting) technika segítségével. Közel 100 résztvevő rendezte el és címkézte fel egy online felületen a Telenor tartalmait. A vizsgálat végeztével ezeket az adatokat értékeltük, egységesítettük és egy új menüstruktúrát javasoltunk a Telenornak, ami már sokkal jobban tükrözte a felhasználók elvárásait és elképzeléseit tartalmaikról. A vizsgálatunk eredményeképpen létrejött struktúra a mai napig alapja a Telenor weboldalnak, aminek köszönhetően a látogatók már lényegesen hatékonyabban találják meg tartalmaikat.

Mega menü
Mega menü

2014-ben még nagyobb fába vágtuk a fejszénket. A Telenor radikálisan megújította értékesítési folyamatait és egy új eszközt készített, ahol a felhasználók az eddigieknél szabadabban állíthatták be, hogy milyen tarifát szeretnének. Az új eszköz tervezését intenzív felhasználói teszteléssel több, mint 30 résztvevővel vizsgáltuk meg. A tesztek alapján folyamatosan javaslatokkal támogattuk a Telenort, hogy az új eszköz hogyan lehetne még hatékonyabb. A teszteken túl saját szakmai tapasztalatunk alapján is készítettünk változtatásokat. A folyamatok megtervezéséhez folyamatábrákat (flow) készítettünk a korábban kialakított és a projekt keretében továbbfejlesztett perszónáink szemszögéből.

Egyedi tarifa beállítása
Egyedi tarifa beállítása

Az értékesítési eszköz áttervezésével párhuzamosan számos más tevékenységben is támogattuk a Telenort. Interjúk és drótvázak segítségével részt vettünk a Telenor alkalmazás (Android és iOS) megújításában. Átterveztük weboldaluk összes nagy látogatottságú oldalát, hogy hatékonyabban támogassák a konverziónövelést és jobban szolgálják a felhasználók érdekeit. 2015-ben pedig szolgáltatástervezési (service design) folyamataikba is bekapcsolódtunk. Megkezdtük telefonos ügyfélszolgálatuk menüjének átalakítását, átírtuk az elhagyott kosár kapcsán küldött értékesítési emailjüket és még keresőoptimalizálásukban is segítséget nyújtottunk.

További képernyők:

Termékoldal 2015-ben
Termékoldal 2015-ben
Termékválasztás
Termékválasztás
rendelj a neten
Online vásárlás népszerűsítése
Fintech
és bankolás
Esettanulmányok

30+ sikeres FinTech projekttel a hátunk mögött Európa legtapasztaltabb FinTech UX csapata vagyunk. Egyaránt foglalkozunk mobil és internet bankolással a belső rendszerek áttervezésén keresztül értékesítés-támogatási chatbotok és hangvezérelt interface-k tervezéséig.

SIMPLE BY OTP

A Simple by OTP Magyarország legnépszerűbb mobil alkalmazása a készpénzmentes fizetések támogatására közel 650 000 letöltéssel és több, mint 1 millió tranzakcióval. FinTech fókuszú UX cég lévén különösen büszkék vagyunk arra, hogy az alkalmazást az Appstoreban 4,8-ra, a Google Play-en 4,5 re értékelték a felhasználók. Az alkalmazás 2017-ben elnyerte a legfelhasználóbarátabb pénzügyi alkalmazás díját is.

WHITE LABEL BANKI APP MOBILRA ÉS TABLETRE

Az értékesítési fókuszú bankoknak egy teljeskörű, új generációs mobilbanki megoldást készítettünk. Az észrevétlen felhasználói élményt végigvittük a nyitóképernyőn a keresztértékesítést támogató felhasználói központú felületeken, a banki szolgáltatásokon és a push értesítéseken keresztül. Megoldásunkat számos kereskedelmi bank használja.

Lépj velünk kapcsolatba!

Alkossunk együtt felejthetetlen dolgokat!

Kedves Ergo,

A nevem
.
Az email címem
.

Üzenetem:

24 órán belül válaszolunk

Gellérthegy u. 21.
1016 Budapest

Látogatóknak