KPI meghatározása

Analyse and concept

Back to services

KPI meghatározása
A KPI-ok meghatározásának alapjául mindenkor az üzleti célok szolgálnak. Néhány KPI, amiket korábbi projektjeink során alkalmaztunk:

  • Organikus találatok száma
  • Mikro és makro konverziós arányok (globálisan, és forgalmi források/ kampányok szerint)
  • CAC (Customer acquisition cost)
  • Online akvizíciós eredmények (darab, volumen, érték)
  • Cross-sales eredmények

Minél teljesebb a lehetőség arra, hogy az egyes leadeket/ ügyfeleket végigkövessük az ügyfél meglévő rendszerien (CRM, számlavezető rendszer stb.) keresztül, annál teljesebben lehet üzleti teljesítményét monitorozni.

  • Információ az ügyféltől:Jelenlegi mérési módszerek, KPI-ok ismertetése
  • Ügyféloldali részvétel:Együttműködés a KPI meghatározásban
  • Leszállítandók:KPI lista, mérési pontok