Vond be vásárlóidat az üzletedbe!

Blogom lelkes olvasóinak figyelmébe ajánlom a legújabb, megjelent írásomat a Smashing magazinban. Az írás elsősorban arra fókuszál, hogy miképp lehet oldalunkon fellendíteni a felhasználók aktivitását, és azt hogyan lehet ergonómiai szempontból kényelmessé és egyszerűvé tenni.
Tárgyalom az írásban, hogy miképp gyűjtsünk értékeléseket, beszámolókat, ismertetőket, hogyan lehet kezelni a facebook, iwiw stb. közzétételeket, és miképp tehetjük vonzó és kényelmes hellyé oldalunkat a beszámolókat szívesen író személyeknek.
Érintek markatinges szempontokat is, megmutatom, hogy miért érdemes beszámolókat és értékeléseket gyűjtenie egy magyar oldalnak, még ha nehéz is.
Jelenleg azért nem túl aktív a blog, mert a doktori disszertációm írom, amely hamarosan meglesz, úgyhogy 1-2 hónapon belül újraéled itt minden. Addig kitartást és türelmet kérek!

Oszd meg velünk véleményed

    Kérem írd be üzenetedet

    Kérem írd be email címed!

    Kérem írd be üzenetedet

    Küld

    Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

    Csapatunk

    Kapcsolat

    Kedves Ergo,

    A nevem
    . Az email címem
    . Üzenetem:

    ajánlott
    cikkek

    Tudj meg többet a témáról

    ‘Atomic design’ módszertan a UX tervezésben – 7 dolog, amit tudnod kell

    2023. nov. 02. | 14 perc olvasás

    Az UX és UI designerek az ‘atomic design’ módszertant alkalmazzák a tervezés során elkövetett változtatások gyorsabb és egyszerűbb végrehajtása érdekében. Néha azonban hajlamosak vagyunk a dolgokat a ...

    Hogyan használhatjuk a színpszichológiát a UX designban marketing és branding célok elérésére

    2023. jún. 20. | 14 perc olvasás

    A színek kulcsszerepet játszanak mindennapi életünkben, illetve abban, ahogyan a világot érzékeljük. Ezt előnyünkre fordíthatjuk a brand kialakítása, a termékmarketing vagy akár egy adott szolgáltatást...