Vond be vásárlóidat az üzletedbe!

Blogom lelkes olvasóinak figyelmébe ajánlom a legújabb, megjelent írásomat a Smashing magazinban. Az írás elsősorban arra fókuszál, hogy miképp lehet oldalunkon fellendíteni a felhasználók aktivitását, és azt hogyan lehet ergonómiai szempontból kényelmessé és egyszerűvé tenni.
Tárgyalom az írásban, hogy miképp gyűjtsünk értékeléseket, beszámolókat, ismertetőket, hogyan lehet kezelni a facebook, iwiw stb. közzétételeket, és miképp tehetjük vonzó és kényelmes hellyé oldalunkat a beszámolókat szívesen író személyeknek.
Érintek markatinges szempontokat is, megmutatom, hogy miért érdemes beszámolókat és értékeléseket gyűjtenie egy magyar oldalnak, még ha nehéz is.
Jelenleg azért nem túl aktív a blog, mert a doktori disszertációm írom, amely hamarosan meglesz, úgyhogy 1-2 hónapon belül újraéled itt minden. Addig kitartást és türelmet kérek!

Oszd meg velünk véleményed

    Kérem írd be üzenetedet

    Kérem írd be email címed!

    Kérem írd be üzenetedet

    Küld

    Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

    Csapatunk

    Kapcsolat

    Kedves Ergo,

    A nevem
    . Az email címem
    . Üzenetem:

    ajánlott
    cikkek

    Tudj meg többet a témáról

    Hogyan érdemes tesztelni a hangalapú kezelőfelületet és hogyan nem: gyakorlati útmutató

    2021. feb. 02. | 17 perc olvasás

    A VUI-k, azaz hangalapú kezelőfelületek esetében pontosan olyan lényeges a felhasználói tesztelés, mint bármely más rendszernél. Habár a tesztek nagyban fognak hasonlítani azokhoz, amiket a mobil alkalmazásoknál...

    Az Értékajánlat valóban elvégzi a munkát

    2021. jan. 19. | 18 perc olvasás

    A Business Canvas modellt először egy Alexander Osterwalder nevű svájci vállalkozó mutatta be úgy 2005 körül. Nem mellesleg ő a több mint egymillió példányban eladott Business Model Generation című könyv...