Vond be vásárlóidat az üzletedbe!

Blogom lelkes olvasóinak figyelmébe ajánlom a legújabb, megjelent írásomat a Smashing magazinban. Az írás elsősorban arra fókuszál, hogy miképp lehet oldalunkon fellendíteni a felhasználók aktivitását, és azt hogyan lehet ergonómiai szempontból kényelmessé és egyszerűvé tenni.
Tárgyalom az írásban, hogy miképp gyűjtsünk értékeléseket, beszámolókat, ismertetőket, hogyan lehet kezelni a facebook, iwiw stb. közzétételeket, és miképp tehetjük vonzó és kényelmes hellyé oldalunkat a beszámolókat szívesen író személyeknek.
Érintek markatinges szempontokat is, megmutatom, hogy miért érdemes beszámolókat és értékeléseket gyűjtenie egy magyar oldalnak, még ha nehéz is.
Jelenleg azért nem túl aktív a blog, mert a doktori disszertációm írom, amely hamarosan meglesz, úgyhogy 1-2 hónapon belül újraéled itt minden. Addig kitartást és türelmet kérek!

Oszd meg velünk véleményed

    Kérem írd be üzenetedet

    Kérem írd be email címed!

    Kérem írd be üzenetedet

    Küld

    Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

    Csapatunk

    Kapcsolat

    Kedves Ergo,

    A nevem
    . Az email címem
    . Üzenetem:

    ajánlott
    cikkek

    Tudj meg többet a témáról

    Mi az a hangalapú kezelőfelület és miért van rá valójában szükség?

    2020. aug. 11. | 13 perc olvasás

    A hangalapú kezelőfelületek az élet számos területén jelen vannak. Néha kifejezetten hasznosak, például ha fontos az érintésmentes használat, mondjuk egy járvány idején, közterületen, vagy bármikor egy...

    Mi az a service design és miért kell egy banki szolgáltatást megtervezni?

    2020. Júl. 02. | 15 perc olvasás

    Egy szolgáltatás életciklusát 5 részre oszthatjuk fel az ITIL (Information Technology Infrastructure Library, azaz a Információs Technológiai Infrastruktúra Könyvtára) módszertana szerint: Szolgáltatás...