Bevételnövelés kipróbált módszerekkel – ingyenes előadás

Hogyan segít?
Előadásunk célja, hogy segítsünk weblapok, alkalmazások tulajdonosainak, vezetőinek. Olyan módszereket mutatunk meg, amelyekkel ezek hatékonyabbak lehetnek, és több bevételt tudnak termelni gazdaságosan. A konverziónövelés leghatékonyabb módja, ha oldalunk, alkalmazásunk könnyen kezelhető és felhasználóbarát lesz. Korábbi munkáinknál (pl. telenor.hu, markabolt.hu stb.) bebizonyosodott, hogy gondos tervezéssel a bevételnövekedés még ilyen nehéz időkben is elérhető.
Referenciák
Tekintse meg referenciáinkat. Nem amatőröktől fogja kapni a segítséget. Nem csak az áttervezéshez értünk, hanem az előadáshoz is. Az előadásokat dr. Rung András tartja, aki 10 éves tapasztalattal rendelkezik a piacon. Előadásokat tartott a Ringiernek, és a Hvg-nek szakmai képzésein (Hvg online sikerkalauz konferencia, Hvg tartalommareketing konferencia) keresőoptimalizációs konferenciákon is rendszeres előadó (pl. Keresőmarketing nap).
Miért ingyenes?
Nekünk is érdekünk, hogy a webes, szoftveres szakmai képviselői képben legyenek. Szívesen adjuk a tudást. Aki szeret maga szerelgetni, annak ez is elég, akinek többre van szüksége, az pedig így tudja, hogy kihez kell fordulni. Ne féljen, utána nem fogjuk zaklatni, az előadás után küldünk egy dokumentumot további tippekkel, és szólunk, ha újra lesz előadás.
Hogyan lehet jelentkezni?
Küldjön az info@ergomania.hu címre egy emailt.  Július 22. éjfélig lehet jelentkezni.
Mikor lesz?
Mivel nyáron sokan szabadságon vannak, ezért akkor szeretnénk tartani, amikor tényleg ráérnek az emberek. Lehetséges időpontjaink:
Július 23-27, illetve július 30 és augusztus 3 közt délután 6-kor.
Szavazzon anoním módon a doodle felületén, hogy Önnek mikor jó, vagy írja bele jelentkezési emailjébe. A végleges időpontot időben jelezzük a jelentkezőknek. Az időpontról szavazni július 15. éjfélig lehet, de jelentkezni lehet egész július 22. éjfélig. Lehet időpont  megjelölés nélkül is jelentkezni.
Hol lesz?
A jelentkezők számának függvényében választunk budapesti belvárosi helyszínt.
Addig is olvasnivaló a témában nálunk
Ingyenesen letölthető webshoptervezési leírás
Jelentős eladási hatákonyságnövelés néhány nap munkával
Pénztermelő webshopok I.: termékoldalak
Értékesítés ajánló rendszerekkel
Formok az utunkban
Gördülékeny fizetés
Interjú a webergonómiáról
És másoknál
A hasznáhatóságra költött pénz és a konverziónövekedés összefüggései
A használhatóságba fektetet pénz hogyan fiadzik
Keresőoptimalizálás és használhatóság kapcsolata

4 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 4 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Az Értékajánlat valóban elvégzi a munkát

2021. jan. 19. | 18 perc olvasás

A Business Canvas modellt először egy Alexander Osterwalder nevű svájci vállalkozó mutatta be úgy 2005 körül. Nem mellesleg ő a több mint egymillió példányban eladott Business Model Generation című könyv...

Miért fontos a repülőtereknek az utas élményre fókuszálni a jövőben?

2020. dec. 23. | 12 perc olvasás

2019-ben a menetrend szerint felszállt utasok száma meghaladta a 4,54 milliárd embert (Global air traffic – scheduled passengers 2004-2021 című felmérés szerint). Ez a szám évről évre 4-5%-al nő...