Jelentős eladási hatákonyságnövelés néhány nap munkával

A 2010. november 10.-én elmondott előadásomat itt a blogban is elérhetővé teszem, hogy aki nem jutott el a használhatóság világnapjának alkalmából tartott rendezvényünkre, az mégis olvashassa a pdf formátumú prezentációt (4 Mb), vagy átfussa itt a szöveget, ami tartalmában azonos.
MIRŐL FOGOK BESZÉLNI?

  • Milyen hatékonyságnövekedés érhető el?
  • Működik ez Magyarországon?
  • Sikertörténet kevés munkával

NIELSEN MÁR MEGMONDTA

  • 2003-ban 135%-os javulás, a konverzió átlagosan 100%-osan nőtt
  • 2008-ban már „csak” 83%-os átlagos növekedés


MŰKÖDIK-E MAGYAR VISZONYOK KÖZT?

  • Elég jó lenne még ez a 83% is, de…
  • Működik ez Magyarországon?
  • Tényleg el lehet érni ilyen jó eredményeket?



KI HISZI EZT EL?

Az ergonómus elhiszi.
Az ügyfél kételkedik.


A KONVERZIÓ A LÉNYEG

  • Nem az összeladástól függ (látogatók száma változhat) Konverziót más tényezők is befolyásolják (offline-online
  • reklám, design, termékminőség, termékárazás stb.)
  • Az eladásokra hat közvetlenül a SEO, a konverzióra csak áttételesen.

KEVÉS MUNKA IS EREDMÉNYT HOZ

  • Itthon a 2003-as amerikai viszonyokhoz hasonló a helyzet
  • Vettünk egy egyszerű felépítésű webshopot (hoditas.hu, parfümkereskedés)
  • Kétszeresére növeltük a konverziót
  • 10 napot dolgoztunk (2 nap ergonómia, 8 nap fejlesztés)

MIT CSINÁLTUNK?

  • Könnyebben áttekinthető termék és listaoldalak
  • Vásárlási folyamatok érzékelhetőbbé és direktebbé tétele
  • Egyértelműbb, aktivitásra serkentő és kevésbé redundáns szövegek


Régi terméklista

Új terméklista

Régi termékoldal

Új termékoldal
VÁSÁRLÁS

  • kiemelt, jól látható gombok
  • nagyobb termékfotók
  • sávos táblázatos tagolás
  • azonnali megrendelési lehetőség
  • sorközi hibaüzenetek
  • törlés egyszerűsítése

Vásárlás oldal
ÖSSZEFOGLALÁS

  • Egy eset nem igazolja, hogy általánosan 100%-os konverziónövekedést lehet elérni, de…
  • Itthon is működik Az ergonómia igen olcsó konverziónövelő.
  • A kevés munkának és az alacsony költségeknek köszönhetően már sokkal kisebb javulás is gyorsan megtérülne.

11 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 11 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Fintech UX a B2B-nek

2021. Már. 30. | 16 perc olvasás

A firenzei Pont Vecchio avagy Öreg Híd közel ötven üzletnek ad otthont. Szinte mindegyik ékszerész, vagy a szakmához kapcsolódik valamilyen módon. Egyesek drágaköveket, mások órákat vagy arany- és ezüst...

A koronavírus-járvány hatása
a UX-iparra

2021. feb. 16. | 24 perc olvasás

A koronavírus-járvány mélyreható változásokat eredményezett abban, ahogy az emberek világszerte érintkeznek és dolgoznak. Vajon ezek a változások állandóak, vagy pusztán átmenetiek? Nagyon sokan kényszerültek...