Otp weblap szétesőben

Ma délután furcsa jelenséget láthattak az Otp látogatói. A felső menüsor az oldalon meglehetősen szokatlan jelenségeket produkált, ha az ember rávitte az egeret, akkor egyes pozíciókban meglehetősen csúnyán nézett ki. Elismerés azonban az Otp-nek, hogy mire most újra megnéztem a hiba már eltűnt. Persze erre lehet mondani, hogy egy ilyen hibát illik egy ekkora cégnek gyorsan javítani. Illik, illik, de nem szokás.

Ha már írok róla, gondoltam, egy két észrevételt is teszek a menüvel kapcsolatban. Kifejezetten előnytelen, hogy a menü lent is megismétlődik még egyszer, amiből az önkormányzatok kimaradnak. Úgy látszik ők már nem voltak elég fontosak…
Szimpatikus, hogy habár grafikával oldották meg, a menüneveket kiírja szövegesen is, ha ráviszem az egeret. Kicsit szerencsétlenül hangzik a befektetői kapcsolatok és a kapcsolat egymás mellé helyezése ilyen formában. Talán elég lett volna annyi, hogy Befektetőknek. Az ember, ha a kapcsolatra kattint, akkor olyan egyéb állampolgár érzése lesz, hogy ő csak olyan egyéb, nem befektető. Pedig tudjuk most Otp részvényesnek lenni nem túl vidám dolog.
A menüvel a másik gondom, hogy vízszintesen nyílik ki, nem függőlegesen. Ez két okból is zavaró. Egyrészt nem megszokott. Persze, ha újszerű lenne és klassz, akkor nem ostoroznám. De nem klassz, főleg azért, mert ha a mohó felhasználó 4 ponttal arrébb akar valamire kattintani, és srégen rántja az egerét, akkor bizony eltűnik a menü.
Idegesítő, hogy a menü felett a menü még egyszer ott van a bal felső sarokban, csak legördülőképp, és a kis puzzle darab sem nevezhető túl egyértelmű ikonnak. Biztos nem kattintanék rá, legfeljebb, ha az életem múlna rajta.
Természetesen a bejegyzés célja nem az Otp ostorozása. Nézzük meg a Cibet. A menü elve rosszul azonosítható vizuálisan, csupa nagy betűvel van, ami meg rosszul olvasható. És persze van két szerencsétlen elnevezés is benne. Ügyetlen az érje el célját és az aktuális menüpontok. Nem túl informatívak tartalmukat illetően. Az viszont szimpatikus, hogy a Cib letakarította a csak a befektetőket érdeklő tőzsdei információk tömkelegét és úgy viselkedik webes kommunikációjában, mint egy rendes lakossági bankhoz illik.
 
 

4 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 4 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Alza.hu UX Design szemmel: Vásárlás vagy Kihívás?

2024. okt. 04. | 5 perc olvasás

Egy gördülékeny vásárlás olyan, mint egy űrlény, aki fénysebességgel utazik. Gyors és hatékony. Az online vásárlás világában a felhasználói élmény (UX) kulcsfontosságú. A zökkenőmentes vásárlási folyamat...

A készpénzes fizetés élménye – Váltsunk azonnal mindenben digitális fizetésre vagy inkább várjunk?

2024. máj. 10. | 23 perc olvasás

Ebben a cikkben azt vizsgáljuk, hogy a végfelhasználók milyen előnyöket társítanak a fizikai készpénz használatához. Szemügyre vesszük azokat a folyamatokat és élethelyzeteket, amikor a készpénz használatát...