Online munkamenedzsment: Asana

A tervezés, hatékony feladatrögzítés, együttdolgozás kis és nagy cégeknél is fontos. Mi évek óta az Omnifocus-t használjuk feladatok kezelésére, de sajnos ez nem tesz lehetővé online együttdolgozást. Több projektben találkoztunk a Basecamppel, de hiába van agyondicsőítve, mégsem szerettük meg. Zavart minket, hogy a lehetőségek korlátozottak és lényegtelen, követhetetlen beszélgetések özöne árasztja el a bejövő leveleink mappáját. Ezért eldöntöttük, hogy alaposabban szétnézünk. Látóterünkbe az alábbi alkalmazások kerültek be: flow, producteev, do.com, trello, taskant, attask, redmine, things, versionone, jira, mantis, podio, asana.
Ezek közül először a podionak estünk neki. Alapvetően nem volt vele semmi bajunk, de gyorsan kinőttük, és a fizetős verzióra kellett váltanunk, miközben szomorúan tapasztaltuk, hogy a külsős munkatársak, akiknek tömegei miatt kellett többet fizetnünk, nem igazán használgatják a rendszert. Így végül újra váltottunk az asana-ra, amivel jelenleg nagyon elégedettek vagyunk. Nem mi vagyunk az egyetlenek. A dropbox, a foursquare és az airbnb is ezt használja. Mivel kis cégek életében kulcsfontosságú a jó szervező szoftver ezért röviden összefoglalnánk, hogy mi miért szeretjük, és mit nem szeretünk benne. Az részletesen nem boncolgatnám, hogy mit tud, mert arról minden meg lehet találni (bár részletes manuálra nem bukkantunk eddig):

 
Így néz ki az asana
Mit szeretünk az asana-ban

  • Nagy csapattal is használható
  • Barátságos interface
  • Hatékony gyorsbillentyű rendszer
  • Külsősöknek gyorsan tanulható
  • Elfogadott feladatok nem tűnnek el, a főnök archivál, hogy tényleg minden rendben van-e
  • Kényelmesen használható mobil interface
  • Hatékony helykihasználás
  • Vendégek meghívása limitált jogokkal
  • Kiosztott feladatok könnyű áttekinthetősége
  • Van dropbox integráció
  • Google fiókkal is használható

Mit nem szeretünk benne?

  • Nincs rendesen egy helyben leírva, hogy hogy működik (igaz nagyon egyszerű), de jó lenne elolvasni egyben.
  • A hét a naptárban vasárnap kezdődik. Ez igazán nem rontja a használhatóságot, de visszataszító dolog.
  • Nem látjuk, hogy a külsős munkatársak pontosan mit láthatnak egyben. Projektenként kell egyben megnézni.
  • Nem tiszta, hogy hová fog fejlődni.

4 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 4 hozzászólás mutatása

Mind a 4 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Find out more about the topic

Hogyan javítottuk meg az irodai mosogatógép usabilityjét 3D nyomtatással?

2019. máj. 09. | 4 perc olvasás

Valós UX problémát találtunk a konyhánkban Mint minden irodában, nálunk is szinte állandóan megy a mosogatógép. Nincs igazi felelőse: bárki elindíthatja, és ha lejárt, bárki belenyúlhat érte egy-egy tiszta...

Hogyan javíthatják a chatbotok a banki ügyfélélményt?

2019. feb. 07. | 8 perc olvasás

A chatbotok sokat fejlődtek az elmúlt években. Olyan szektorokban is megjelentek, ahol stratégiai jelentőségű, hogy a vállalat az ügyfeleire összpontosítson – a legjobb példa erre a bankok világa...