Miért jó a facebookon dumálni?

Ezúton megosztom a facebookról tartott 2013-as előadásomat pdf formátumban.
Valamint a szövege itt is olvasható egyben:
Mit ért el a facebook?

  • baráti kommunikációban domináns elem lett
  • Nem rendszeres üzleti kapcsolatban lévő emberek közt könnyű üzleti csatorna lett
  • a partnerek könnyű megtalálhatósága miatt kapcsolatfelvételben jelentős szerepet tölt be


Chat és mail

Prediktív keresés

Mindenütt ott van

Szöveges akció, azonnali küldés


Egyszerre többel


Emberi idő


Partner elérhető-e


1 ember 1 szál


Új akciók mouse overre


Végtelen görgetés


Olvasatlan üzenetek

Összes történet azonnal

Tooltip háttér

Egyszerű kommentelés

Tapadós kommentelés

Web és mobil konzisztens

Kiegészítő lehetőségek

Több chat mobilon is
Még előnyök

  • Olvasottság szinkronizálása
  • Új üzenet felül számmal
  • Beszélgetések elhagyása
  • hely és eszköz mutatása
  • Tanulja kikkel chatelünk leggyakrabban

Mi sántít?

  • Nem túl egyértelmű, hogy ki írt utoljára
  • A postolás ugyanúgy néz ki, mintha ott lehetne írni.

 

Oszd meg velünk véleményed

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Miért morzsolódnak le a felhasználók: a termékelfogadás akadályai

2025. ápr. 15. | 21 perc olvasás

Képzeljük el: a szívünket-lelkünket beletesszük az innovatív, intuitív, elképesztően ötletes és ráadásul még értékeket is közvetítő applikációnk vagy weboldalunk, szolgáltatásunk megalkotásába, csak azért...

Hogyan javítja az ügyfélélményt és a digitális átalakulást a Customer Journey Map?

2025. ápr. 08. | 16 perc olvasás

A mai, nagyon kompetitív digitális környezetben, amikor szó szerint csak egy kattintás, hogy egy másik terméket vagy szolgáltatást válasszunk, kulcsfontosságú, hogy a márkák ki tudják-e szolgálni az egyre...