Media Markt vásárlás

Kíváncsi voltam arra, ha az utolsó pillanatban szeretnék venni valamit karácsonyra, akkor hogyan indulnék neki a weben. Mondjuk, a West End közel van, szeretnék venni egy kávéfőzőt, ami nagy nyomásra képes és nem túl drága. Ugynakkkor nem akarok potyára menni, ezért a Media Markt honlapon fogok tájékozódni. Nagy cég, biztos sokat költenek a webes felületre, ahol könnyedén válogathatok.
A nyitón hatalmas méretben nyomják az ajándékkártya akciót. Idegesítő animáció. Nem érdekel, a kávéfőzőmet akarom jó olcsón, és persze legyen is jó.

 
Átnézem a menüpontokat. Home, fúj angolul van. Termékek és Trendek? Itt kellene keresnem? Vajon mi az, hogy trend itt? Hátha lesz jobb is. Film, Zene menüpont, nem érdekel, de legalább értem! Szolgáltatások, érthető, de nem érdekel.
Mi lehet a Fun pont alatt? Ez annyira rossz elnevezés, hogy meg kell néznem. Ecard és Reklámszpot, hát, ez se érdekel. Azt sem értem még, hogy miért kell az aktuális szórólapoknak menüpontot berakni. Ez tényleg érdekel egy felhasználót is?
Szomorúan vagyok kénytelen konstatálni, hogy a kávéfőzőm biztos a gyanús Trend és termékek menüpont alatt lesz. Közben félszemmel azért észreveszem és csalódottan megjegyzem, hogy a Media Markton nincs kereső se!
A Trend és Termékek kettős navigációt ajánl fel. Bal oldalt egy eléggé jól átlátható tagoltat. 7 főmenüpont és kb. ugyanennyi almenüpont. Egyedül a háztartási eszközöknél és a szépségápolásnál nem sikerült beleszuszakolni a termékeket megfelelő számú kategóriába.
Középen egyes termékeket ajánlanak. Itt már kicsit zavar a fehér szöveg a piros háttérrel. Nem olyan jól olvasható és vibrál. A kis méretű fehér betűk terjeszkednek a sötét háttér előtt, és némileg összefolynak az ember szemében. A termékek adatainak megjelenítése ömlesztett, nehezen áttekinthető. És bosszant, hogy ár nincs.
Mivel a középső részen nem látom a hőn áhított kávéfőzőt, ezért a háztartási eszközök kávéfőzők, eszpresszógépek pontjára kattintok.

Várakozásomnak megfelelően kávéfőzőket látok, úgy tűnik, mintha a teljes kínálatot látnám. Ezzel minden jót el is mondtam az oldalról.
Mik a gondjaim:
1. Termék képe nem kattintható, nincs nagyítás.
2. Nincs ár. Ez nagyon, nagyon kínos.
3. Nem látom, hogy van-e raktáron és hol.
4. Termékadatok ömlesztve vannak.
5. Nem tudok termékeket összehasonlítani.
6. A termékek neve alá van húzva. Naivan azt gondolhatnám, hogy ha erre kattintok, akkor egy szép termékoldalra jutok. Milyen kis butus vagyok. Az egyébként ronda aláhúzás csak a kiemelés eszköze próbált lenni.
7. Csak úgy tudom megnézni, hogy melyik kávézfőző főz nagy nyomással, ha a böngészőm keresőjét használva rákeresek a bar szóra, és ha 10-nél nagyobb szám van előtte, akkor örülök.
Az oldal nem győzött meg arról, hogy a Media Marktban kellene bármit is vennem. Nagy a kínálat, de nem tudni van-e, főleg így karácsony előtt. Az árakat még sejteni sem lehet, kevés az adat és rosszul tálalt. Legközelebb inkább a www.depo.hu -n próbálkoznék inkább karácsonykor.
Navigáció    4
Gördülékenység    4
Információtagolás, olvashatóság    2
Információ mennyiség   2

17 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 17 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Hamarosan hatályba lép az akadálymentességi törvény — 5 dolog, amit feltétlenül tudnod kell

2024. dec. 19. | 13 perc olvasás

Jelentős változásokat hoz 2025 nyara az Európai Unió piacán termékeket és szolgáltatásokat kínáló cégek életébe: június 28-ától kell a tagállamoknak alkalmazni a European Accessibility Act (EAA) előírásait...

Alza.hu UX Design szemmel: Vásárlás vagy Kihívás?

2024. okt. 04. | 5 perc olvasás

Egy gördülékeny vásárlás olyan, mint egy űrlény, aki fénysebességgel utazik. Gyors és hatékony. Az online vásárlás világában a felhasználói élmény (UX) kulcsfontosságú. A zökkenőmentes vásárlási folyamat...