Ki vásárolna egy kuplerájban?

Az elmúlt szűkös esztendőkben a legtöbb magyar cég vagy a csodát várta, vagy spórolással próbált anyagi helyzetén javítani. A csodák azonban nem jöttek, a spórolás pedig fájdalmas, és csak a túlélésre elég, a győzelemhez már nem. Egy jól megtervezett honlap többet lendíthet az üzleten, mint gondolnánk.
Olvassa tovább cikkünket a hvg.hu-n

Oszd meg velünk véleményed

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Túl az esztétikán: a design valódi értéke a digitális korban

2025. júl. 08. | 12 perc olvasás

Egy cég sikere egyre inkább a felhasználói élmény minőségétől függ, amelynek alapja a stratégiai tervezés. Ennek ellenére sokan még mindig puszta esztétikai kérdésként kezelik a designt, és felszínes ...

A Shopify eltörli a UX titulust: miért fontosabb a UX-érettség, mint a címke?

2025. júl. 01. | 8 perc olvasás

Amikor egy olyan cég, mint a Shopify, amely erős dizájnközpontúságáról ismert, eltörli a UX megnevezést a pozícióiból, az garantáltan hullámokat vet az iparágban. Carl Rivera, a cég dizájnfőnöke azzal...