Ki vásárolna egy kuplerájban?

Az elmúlt szűkös esztendőkben a legtöbb magyar cég vagy a csodát várta, vagy spórolással próbált anyagi helyzetén javítani. A csodák azonban nem jöttek, a spórolás pedig fájdalmas, és csak a túlélésre elég, a győzelemhez már nem. Egy jól megtervezett honlap többet lendíthet az üzleten, mint gondolnánk.
Olvassa tovább cikkünket a hvg.hu-n

Oszd meg velünk véleményed

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Költs jobban AI-jal: a pénzügyi egészség új korszaka

2025. júl. 22. | 11 perc olvasás

Naponta nagyjából száz pénzügyi döntést hozunk, a reggeli kávétól (instant kávé otthon, vagy útközben a Starbucksban?) az esti filmnézésig (mozijegy és nagy popcorn menü, vagy otthon, ingyen?). Ezen apró...

Túl az esztétikán: a design valódi értéke a digitális korban

2025. júl. 08. | 12 perc olvasás

Egy cég sikere egyre inkább a felhasználói élmény minőségétől függ, amelynek alapja a stratégiai tervezés. Ennek ellenére sokan még mindig puszta esztétikai kérdésként kezelik a designt, és felszínes ...