Jakob Nielsen új könyve a szemmozgásos eredményekről

Jakob Nielsen a webergonómia legnagyobb guruja és sztárja. Új könyve 2009 májusára várható Eyetracking Web Usability (Honlap használhatóság szemmozgás vizsgálatok tükrében) címmel. A középpontban a régóta használt szemmozgáskövetéses vizsgálatok állnak. Ha megtudjuk, hogy hova néz a felhasználó, mit mi után néz meg, akkor sokkal objektívebb képet kapunk arról, hogy mi az ami igazán érdekli, és mit mivel kapcsol össze mentálisan. A könyv nagyon izgalmsnak igérkezik. Habár legutóbbi műve némi csalódást okozott. Laikusoknak és középhaladóknak izgalmas olvasmány volt, de webergonómus szemmel kicsit túl sok volt benne a kezdőknek szánt szöveg. Azért a következőt is megrendelem előre, a pénzt még az is megérte. Nielsentől még akkor is lehet tanulni, ha néha felszines.
 
 
 

2 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 2 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Hódít a Fintech Belgiumban – Mit keresnek a bulik és a WhatsApp egy mobilbank appban? – 3. rész

2022. máj. 31. | 15 perc olvasás

A fiatalok zöme nem akar banki alkalmazásokkal vesződni, viszont szívesen használ újszerű vagy éppen ismerős felületeket, ha azok illeszkednek életstílusukhoz. Egy közös vacsora árának összedobása vagy...

AR, MR, VR, XR – négy rövidítés, amit szükséges ismerni a modern UX-UI világában

2022. máj. 03. | 26 perc olvasás

AR, MR, VR, XR: olyan rövidítések ezek, amelyek nélkül elképzelhetetlen lesz a 2020-as évek második fele. Napjainkban a technológiai újdonságok mind újabb rövidítésekkel és szakkifejezésekkel gazdagítja...