Jakob Nielsen új könyve a szemmozgásos eredményekről

Jakob Nielsen a webergonómia legnagyobb guruja és sztárja. Új könyve 2009 májusára várható Eyetracking Web Usability (Honlap használhatóság szemmozgás vizsgálatok tükrében) címmel. A középpontban a régóta használt szemmozgáskövetéses vizsgálatok állnak. Ha megtudjuk, hogy hova néz a felhasználó, mit mi után néz meg, akkor sokkal objektívebb képet kapunk arról, hogy mi az ami igazán érdekli, és mit mivel kapcsol össze mentálisan. A könyv nagyon izgalmsnak igérkezik. Habár legutóbbi műve némi csalódást okozott. Laikusoknak és középhaladóknak izgalmas olvasmány volt, de webergonómus szemmel kicsit túl sok volt benne a kezdőknek szánt szöveg. Azért a következőt is megrendelem előre, a pénzt még az is megérte. Nielsentől még akkor is lehet tanulni, ha néha felszines.
 
 
 

2 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 2 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Fenntartható és inkluzív – ez a UX – UI design jövője?

2023. febr. 07. | 13 perc olvasás

A fenntarthatóság és inkluzivitás a UX/UI design világában éppen olyan lényeges szempontok, mint a többi szolgáltatói ágazatban. Az inkluzivitás lényegében szolidaritás. A fejlett társadalmak egyik fokmérője...

A svájci Fintech szcéna – Svájc mint márka?

2022. nov. 08. | 38 perc olvasás

Az 1949-ben készült, A harmadik ember  című filmklasszikusban a főszereplő elhíresülten így szól: “Svájcban közben ötszáz évig demokrácia volt, meg béke, és mit találtak ki? A kakukkos órát.” Habár a ...