Jakob Nielsen új könyve a szemmozgásos eredményekről

Jakob Nielsen a webergonómia legnagyobb guruja és sztárja. Új könyve 2009 májusára várható Eyetracking Web Usability (Honlap használhatóság szemmozgás vizsgálatok tükrében) címmel. A középpontban a régóta használt szemmozgáskövetéses vizsgálatok állnak. Ha megtudjuk, hogy hova néz a felhasználó, mit mi után néz meg, akkor sokkal objektívebb képet kapunk arról, hogy mi az ami igazán érdekli, és mit mivel kapcsol össze mentálisan. A könyv nagyon izgalmsnak igérkezik. Habár legutóbbi műve némi csalódást okozott. Laikusoknak és középhaladóknak izgalmas olvasmány volt, de webergonómus szemmel kicsit túl sok volt benne a kezdőknek szánt szöveg. Azért a következőt is megrendelem előre, a pénzt még az is megérte. Nielsentől még akkor is lehet tanulni, ha néha felszines.
 
 
 

2 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 2 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Az osztrák Fintech szcéna – Zöldebb a fű?

2021. dec. 21. | 22 perc olvasás

Magyarországi életem legelső napjaitól kezdve tudtam, hogy Ausztria komoly szerepet játszott fogadott hazám történelmében. Ausztria partner volt egy egykoron nagy birodalomban, valamint a teljes régiót...

Osztrák pénzügyi UX ügynökségek keresése – Kétes küldetés?

2021. dec. 07. | 21 perc olvasás

„Az Ön küldetése, ha elfogadja” – hangzik el a kihívás az eredeti Mission Impossible TV sorozatban. Most Tom Cruise szerepében (bárcsak!) azt a valószínűleg lehetetlen küldetést kapom, hogy olyan magas...