Jakob Nielsen új könyve a szemmozgásos eredményekről

Jakob Nielsen a webergonómia legnagyobb guruja és sztárja. Új könyve 2009 májusára várható Eyetracking Web Usability (Honlap használhatóság szemmozgás vizsgálatok tükrében) címmel. A középpontban a régóta használt szemmozgáskövetéses vizsgálatok állnak. Ha megtudjuk, hogy hova néz a felhasználó, mit mi után néz meg, akkor sokkal objektívebb képet kapunk arról, hogy mi az ami igazán érdekli, és mit mivel kapcsol össze mentálisan. A könyv nagyon izgalmsnak igérkezik. Habár legutóbbi műve némi csalódást okozott. Laikusoknak és középhaladóknak izgalmas olvasmány volt, de webergonómus szemmel kicsit túl sok volt benne a kezdőknek szánt szöveg. Azért a következőt is megrendelem előre, a pénzt még az is megérte. Nielsentől még akkor is lehet tanulni, ha néha felszines.
 
 
 

2 hozzászólás

Oszd meg velünk véleményed

Mind a 2 hozzászólás mutatása

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

A dán Fintech szcéna – Bizalom, design és még valami más is

2021. aug. 31. | 28 perc olvasás

Beszélgetésünk felénél meg kell kérnem Sarah Millertont, hogy ismételjen meg valamit, mert biztosan félreértettem valamit. Ugye, nem azt mondta, hogy “amikor kimegyünk a Fintech-hajónkra”? ...

A cseh fintech szcéna – innováció és leleményesség

2021. aug. 03. | 23 perc olvasás

Amikor online találkozom Ivan Dovica-val, egy meleg otthoni irodában vagyok. Ő viszont úgy néz ki, mint egy sarkvidéki felfedező, aki vastag sálba burkolózva sétál hazafelé a munkanap végén. Visszahívjam...