Interjú a webergonómiáról
Az e-commerce blogban interjú jelent meg velem, amelyben arról beszélek, hogy mi az ergonómia szerepe a fejlesztésben, mik a típushibák most, mit érdemes követni, mennyire serkenti az ergonómia a konverziót, azaz az eladásokat.
Mind a 5 hozzászólás mutatása
5 hozzászólás
Oszd meg velünk véleményed
Ergománia – weblap tervezés, elemzés, tesztelés » Bevételnövelés kipróbált módszerekkel – ingyenes előadás | 2012. Jul. 03.
[...] Addig is olvasnivaló a témában nálunk Ingyenesen letölthető webshoptervezési leírás Jelentős eladási hatákonyságnövelés néhány nap munkával Pénztermelő webshopok I.: termékoldalak Értékesítés ajánló rendszerekkel Formok az utunkban Gördülékeny fizetés Interjú a webergonómiáról [...]
Rung András | 2010. May. 05.
@Takács Árpád: Sajnos júliusig a doktorim írom, és addig nem tudok írni semmit, non stop elfoglaltság, de utána feltámad. Elvileg majd jelenik meg a közeljövőben új smashingos cikkem, addig ez lesz az olvasóknak sajnos.
Dombóvari Árpád | 2010. May. 05.
Szia András!
Mi lett a bloggal? Nem érsz rá csinálni?
Rung András | 2010. Mar. 01.
@grofakos: Ákos, én ezt nagyon optimista becslésnek tartom. Az 5% a plafon, de én inkább 1%-ra tippelnék. Ezt a arra alapozom, hogy nem nagyon találkoztam még ilyenekkel és a honlapok állapotát elnézve csak a legnagyobbak, vagy a legújítóbbak gondolnak erre.
grofakos | 2010. Mar. 01.
Kedves András!
Nem bírom ki, hogy ne kérdezzek rá! Szerinted a magyar webáruház üzemeltetők hány százaléka végeztet ergonómiai elemzést az áruházán?
A mi tippünk kb. 5-10% között van valahol.
Természetesen a független elemzésekre gondoltam, nem a sajátjukra.
Ákos