Bevételnövelés hatékony kereséssel

Ezennel megosztom a 2011 novemberében a Metoffon tartott előadásomat (pdf, 6Mb), amely itt is átfutható:
Eladási kulcstényezők

  • Fizetési folyamat
  • Keresés
  • Termékbemutatás


Miért fontos a hatékony keresés?

  • Integrálható a böngésző és a céltudatos keresés
  • Már a találati oldalon is tájékoztat, segíti a jó döntést
  • Rossz működése esetén nem kapnak megfelelő képet kínálatunkról
  • Ronthatja a cég megbízhatóságába vetett hitet, első meghatározó élmény oldalunkkal kapcsolatban


Megfelelő bevitel

  • Jobb felső sarok
  • Keresésnek címkézett gomb
  • Rossz helyesírás, ékezetmentesség kezelése
  • Kézzel beállított találatok
  • Megfelelő keresési tartományok
  • Gépelés közbeni ajánlás

Jó keresés felépítése
etsy.com
telenor.hu (az átalakítás az Ergománia Kft. közreműködésével történt)
amazon.com
Ha érdekli a konverziónövelés, akkor jöjjön el ingyenes előadásunkra!
[button color=”#FFFFFF” background=”#EF7F2C” size=”medium” src=”https://ergomania.hu/bevetelnoveles-kiprobalt-modszerekkel-ingyenes-eloadas/”]Bevételnövelés kipróbált módszerekkel  →[/button]

Oszd meg velünk véleményed

Kérem írd be üzenetedet

Kérem írd be email címed!

Kérem írd be üzenetedet

Küld

Website-okat, mobil applikációkat és szoftvereket tervezünk, hogy segítsünk megvalósítani üzleti céljaidat!

Csapatunk

Kapcsolat

Kedves Ergo,

A nevem
. Az email címem
. Üzenetem:

ajánlott
cikkek

Tudj meg többet a témáról

Fintech UX a B2B-nek

2021. márc. 30. | 16 perc olvasás

A firenzei Pont Vecchio avagy Öreg Híd közel ötven üzletnek ad otthont. Szinte mindegyik ékszerész, vagy a szakmához kapcsolódik valamilyen módon. Egyesek drágaköveket, mások órákat vagy arany- és ezüst...

A koronavírus-járvány hatása
a UX-iparra

2021. febr. 16. | 24 perc olvasás

A koronavírus-járvány mélyreható változásokat eredményezett abban, ahogy az emberek világszerte érintkeznek és dolgoznak. Vajon ezek a változások állandóak, vagy pusztán átmenetiek? Nagyon sokan kényszerültek...