Munkamódszerünk

Munkánk során egy az évek során bevált keretet és megközelítést alkalmazunk, amelyet mindig az ügyfél egyedi igényei és lehetőségei alapján a projektre szabunk. Tervünket és metodológiánkat következetesen alkalmazzuk, de gyorsan reagálunk a megváltozott körülményekre, időközben felismert nehézségekre és üzleti kihívásokra. A tervezés során messzemenően kívánjuk szolgálni az üzleti célokat, miközben a felhasználók igényeit is minél inkább igyekszünk kielégíteni, hisz a két időnként egymásnak akár ellent is mondó szempont együttes érvényesítésével vihetjük sikerre átalakítási projektünket.

 


 
 

Iteratív tervezés
A tervezést több lépcsőben visszük végbe. Az áttervezendő oldalakra egységesen tekintünk és azokat több lépésben folyamatosan finomítjuk, amíg el nem érjük a kívánt minőséget, részletességet, valamint funkcionális és vizuális konzisztenciát.

Képernyőtervek helyett folyamatok
Habár tervezésünk eredményeképpen képernyőterveket hozunk létre, elsődlegesen folyamatokból indulunk ki. Feltérképezzük a lehetséges felhasználói folyamatokat, eseteket és ezek ismeretében és megértésének függvényében tervezzük meg az ezeket támogató képernyőnézeteket. A tervezésben figyelembe vesszük a felhasználók életében kulcsfontosságú élethelyzeteket is.

Döntéshozók bevonása
Tervezésünk során aktívan kommunikálunk a döntéshozókkal, hogy az üzleti célokat megfelelően tudjuk beépíteni terveinkbe, illetve hogy ne maradjon ki semmi olyan fontos szempont, amelynek utólagos beépítése többletköltséget vagy fáradtságot jelentene.

Adatorientáltság
Terveinket nem találgatásra építjük. Az összes olyan analitikai, illetve ügyfélviselkedésről (szegmensek, gyakori panaszok, kérdések, élethelyzetek) kapott adatot beépítjük terveinkbe, amelyeket ügyfelünk átad nekünk

Magas szinttől a részletekig
A folyamatok tervezésében először a magas szintű folyamatokat vesszük figyelembe, amiket apránként bontunk kisebb egységekre.

Technikai és desing szempontok beépítése
A tervezés során kommunikálunk az ügyfél  infrastruktúráját és brand elvárásait jól ismerő döntéshozókkal, hogy ezekkel a szempontokkal is harmóniában legyenek terveink.

Nemzetközi gyakorlat alkalmazása
Szakértőink több mint 10 éve foglalkoznak felhasználó-központú tervezéssel. Ez idő alatt alaposan megismerkedtek a legmodernebb elképzelésekkel és gyakorlattal, azonban tudásukat a legfrissebb szakirodalom alapján folyamatosan naprakészen tartják. Az áttervezés során az ágazat specifikus megoldásokat is alaposan áttekintjük és terveinkbe beépítjük.

Használhatóság helyett felhasználói élmény
Ha használható és praktikus oldalunk van, akkor már jóval többet tettünk ügyfeleink kiszolgálása érdekében, mint legtöbb vetélytársunk. Azonban tervezésünk során mi túllépünk ezen a fázison és olyan szempontokat is figyelembe veszünk, illetve beépítünk, amik alapján az elkészült oldalakkal élményszerű és kifejezetten könnyed lesz az együttműködés.

Mobiltervezési elveink
Mobilweboldalainkat minden esetben rugalmasan tervezzük, hogy különféle eszközökön kényelmesen lehessen őket használni. Különös tekintettel vagyunk arra, hogy minden interaktív elem könnyen tapintható legyen, a fontosak pedig jobban kézre álljanak.

Költségcsökkentés
Hatékonyan megtervezett felületeinkkel segítünk ügyfeleinknek abban, hogy a költséges humán erőforrások igénybevételét csökkenteni tudja, ezzel jelentős költséget takarítson meg ügyfélszolgálatain.

Perszonalizáció és személyre-szabhatóság
A rendszer élményszerű és hatékony használata szempontjából kiemelkedő jelentősége van annak, hogy a rendszer alakítható legyen és tudja tanulni felhasználóink szokásait.

Ennek értelmében rendszerünket úgy tervezhetjük, hogy figyelembe vesszük azokat a faktorokat (felhasználói interjúink alapján), amiben potenciális felhasználóink eltérnek és az érintett funkciókat rugalmasan tervezzük meg. Így a felhasználók bizonyos funkciókat, információkat elvehetnek vagy hozzáadhatnak, ezeket elő- vagy háttérbe tolhatják, befolyásolhatják elhelyezkedésüket, megjelenésüket, működésüket stb.

Megoldásainkat nem csak rugalmasnak, de okosnak is tervezzük. A rendszer különböző viselkedési adatok alapján felismeri, hogy milyen termék lehet érdekes a felhasználónak. Rendszerünk a felhasználói viselkedésből a következőket figyelheti meg: funkció használati gyakoriság, viselkedés hasonlósága más felhasználókhoz, görgetési hajlandóság, rendszerismeret, belépési gyakoriság, hibázási gyakoriság, pontosság stb.

Üzleti szemléletű minőségbiztosítás
Az üzleti minőségbiztosítás legfontosabb feladata a kitűzött KPI-ok megvalósulásának folyamatos szem előtt tartása, kontrollálása. Ez természetesen a teljes projektet érinti, a legfontosabbnak azonban a vízre-bocsájtás utáni visszamérést és validációt tartjuk: a legkörültekintőbb tervezés mellett is vannak mindig olyan területek, ahol az éles működés tapasztalatai alapján további változásokat, javításokat kell eszközölni.