Jakob Nielsen új könyve a szemmozgásos eredményekről

  • Rung András
  • 2008. dec. 20.
  • 2 hozzászólás
  • 1 perc

Jakob Nielsen a webergonómia legnagyobb guruja és sztárja. Új könyve 2009 májusára várható Eyetracking Web Usability (Honlap használhatóság szemmozgás vizsgálatok tükrében) címmel. A középpontban a régóta használt szemmozgáskövetéses vizsgálatok állnak. Ha megtudjuk, hogy hova néz a felhasználó, mit mi után néz meg, akkor sokkal objektívebb képet kapunk arról, hogy mi az ami igazán érdekli, és mit mivel kapcsol össze mentálisan. A könyv nagyon izgalmsnak igérkezik. Habár legutóbbi műve némi csalódást okozott. Laikusoknak és középhaladóknak izgalmas olvasmány volt, de webergonómus szemmel kicsit túl sok volt benne a kezdőknek szánt szöveg. Azért a következőt is megrendelem előre, a pénzt még az is megérte. Nielsentől még akkor is lehet tanulni, ha néha felszines.

 

 

 


A SZERZŐRŐL

Rung András 2002 óta foglalkozik UX-szel. Az innovációt és az üzleti fókuszt mindig szem előtt tartja. Az első magyar webergonómiai könyv a Felhasználóbarát honlapok társszerzője. Cikkei a nemzetközileg is jelentős Smashing magazinban is megjelentek.

  1. MacTom Válasz
    Szia, tetszik ez a blog, engedelmeddel már ajánlottam is a hírlevél olvasóimnak, én meg bekattintottam az RSS-t. Nagyon fontos területet boncolgatsz, stílusosan. Sok ötletet és energiát hozzá, üdv PT.
  2. Rung András Válasz
    Szia MacTom, köszönöm, remélem a továbbiakban is sok izgalmas dolog kerül elő. A hírlevél olvasókat üdvözlöm:)

Szólj hozzá

 
Kérjük, írja be nevét!
Kérjük, írja be email hozzászólását!