Interjú a webergonómiáról

  • Rung András
  • 2010. feb. 16.
  • 5 hozzászólás
  • 1 perc

Az e-commerce blogban interjú jelent meg velem, amelyben arról beszélek, hogy mi az ergonómia szerepe a fejlesztésben, mik a típushibák most, mit érdemes követni, mennyire serkenti az ergonómia a konverziót, azaz az eladásokat.


A SZERZŐRŐL

Rung András 2002 óta foglalkozik UX-szel. Az innovációt és az üzleti fókuszt mindig szem előtt tartja. Az első magyar webergonómiai könyv a Felhasználóbarát honlapok társszerzője. Cikkei a nemzetközileg is jelentős Smashing magazinban is megjelentek.

  1. grofakos Válasz
    Kedves András!

    Nem bírom ki, hogy ne kérdezzek rá! Szerinted a magyar webáruház üzemeltetők hány százaléka végeztet ergonómiai elemzést az áruházán?
    A mi tippünk kb. 5-10% között van valahol.
    Természetesen a független elemzésekre gondoltam, nem a sajátjukra.

    Ákos
  2. Rung András Válasz
    @grofakos: Ákos, én ezt nagyon optimista becslésnek tartom. Az 5% a plafon, de én inkább 1%-ra tippelnék. Ezt a arra alapozom, hogy nem nagyon találkoztam még ilyenekkel és a honlapok állapotát elnézve csak a legnagyobbak, vagy a legújítóbbak gondolnak erre.
  3. Dombóvari Árpád Válasz
    Szia András!

    Mi lett a bloggal? Nem érsz rá csinálni?
  4. Rung András Válasz
    @Takács Árpád: Sajnos júliusig a doktorim írom, és addig nem tudok írni semmit, non stop elfoglaltság, de utána feltámad. Elvileg majd jelenik meg a közeljövőben új smashingos cikkem, addig ez lesz az olvasóknak sajnos.
  5. Pingback: Ergománia – weblap tervezés, elemzés, tesztelés » Bevételnövelés kipróbált módszerekkel – ingyenes előadás

Szólj hozzá

 
Kérjük, írja be nevét!
Kérjük, írja be email hozzászólását!